Slovakia Ring: druhý horizont zmení podobu

Aj napriek tomu, že v kalendári aj pocitovo prebrala vládu zima, sa na našom jedinom okruhu ruch nezastavil. Rýchle pretekárske stroje však vystriedali ťažké mechanizmy, ktoré pracujú na dôležitej úprave pozdĺžneho profilu druhého horizontu, ktorý bol jednými milovaný a inými zatracovaný, no objektívne treba povedať, že potreboval bezpečnejšie riešenie.

Do okruhu Slovakia Ring sa zahryzli ťažké mechanizmy

Do okruhu Slovakia Ring sa zahryzli ťažké mechanizmy

To prichádza v podobe jeho zníženia z piatich metrov približne na polovicu, bude oveľa plynulejší a motocyklové lety vzduchom, či dopady na predné koleso tak budú od novej sezóny minulosťou. Riešenie privítajú iste aj automobiloví fanúšikovia, keďže doteraz na podujatiach svetovej úrovne museli byť pred horizontom priamo na pretekárskej dráhe inštalované spomaľovacie retardéry z pneumatík. Rovnako bude lepší výhľad z násypovej tribúny „F“ priamo vedľa horizontu. Uvidíme ako sa zmenia aj dosahované časy na okruhu. Ďalšou zmenou je, že z tohto miesta pochopiteľne zmizne tunel pod pretekárskou dráhou. Termín dokončenia prác je naplánovaný na mesiac apríl, pričom na najdlhšom, štvrtom variante, sa začne jazdiť v máji.

O takéto momenty nebývala na druhom horizonte núdza, let vzduchom, či pristátie na prednom kolese však bude od novej sezóny minulosťou

O takéto momenty nebývala na druhom horizonte núdza, let vzduchom, či pristátie na prednom kolese však bude od novej sezóny minulosťou

Sezóna 2014 sa teda začne jazdiť na prvom variante, ktorý meria 3737 metrov a práve na ňom sa 13. apríla uskutoční aj prvý diel medzinárodného seriálu IMRC, v rámci ktorého sa bude bojovať o body do národných majstrovstiev Slovenska či Českej republiky.

Komentáre sú uzavreté.

Nástenný kalendár

Fotokniha MotoGP

Kniha na predaj

Kniha na predaj